onsdag 4 februari 2009

Breathe Right.

Jag vaknade redan när Erik skulle till jobbet imorse och han åkte väl runt halv 5 eller nått. Urch jag har så svårt att somna när jag är själv, Så jag har legat vaken sedan dess.
Just ja! förra veckan åkte Älskling och jag in till stan. Så gick vi in till apoteket där. Då hitta vi något mot snarkning. Breathe Right, hette de. JA! tänkte jag.
För när Erik sätter i gång å snarkar på nätterna så skaker det i väggera. haha... men då har jag skit svårt för att somna som ni kanske förstår. Så vi köpte oss ett sånt där paket med plåster som man sätter på näsan (sexigt, haha). ca.80 kr kosta det så det var ju inte så faligt.
Di där plåstrena var jätte bra! snarkningen är borta o både jag å Erik sover som stocker om natten. Så di kan jag verkligen rekomendera om din partner snarkar. (o plåstrena är genomskinliga så di syns knappt så så hemska va di inte..haha)

Har precis duchat. Gött det var, varmt o skönt. Jag är ju så frösen av mig :S
Ska käka frukost här snart för vid 10 tiden kommer mamma och pappa och hämtar mig så ska vi till K-hamn. Di hade lite ärenden där så jag tänkte att jag kan väl följa med dom dit än o bara sitta här hemma. Och så passa det ju så bra för jag ska träffa kusin Sara sen vi kl 14. för då slutar hon skolan! Det ska bli så kul o träffa henne! Det var jätte länge sen, kommer inte ihåg sist..eller jo, Halloween var nog sist jag sågna. Det är ju jättte längesen. fy o skam. Men det blir sköj! :D

Nä, ska käka frukost nu o göra mig iordning. Hörs sen!

2 kommentarer:

  1. får en faen köpa te fredrik;)

    SvaraRadera
  2. Dom måste jag prova till Daniel! :P Fy va jobbigt det är när de snarkar!! :P

    SvaraRadera