måndag 2 mars 2009

MVG +++++

Igår låg Peter, Erik och jag o bara lata oss frammför tvn, eller iaf till en kl fem eller nö. Sen ringde Nicole och sa att hon skulle laga mat som hon ville bjuda oss på, så då drog vi dit. När vi kom dit var även min morbror och Fru där, men ingen kusin :( Men henne hoppas jag på o få träffa på onsdag! :) Nicole höll på o dola i köket. Hon hade skärt upp morötter som vi fick doppa i två olika dipper medans vi vänta på maten. Sen äntligen blev maten klar. Hon hade gjort klyftpotatis och kotletter som hon hade stekt i ugn, och av spat som blev gjorde hon en god sås. och så sallad till förståss. Allt var jätte gött. Va duktig hon är! Jätte duktig gumman :) MVG ++++ får du! :D hihi.
Sen efter det kollade vi på film till sent sen åkte vi hem Erik och jag.
Ska till storförs idag igen, jag har lovat att hjälpa mamma med städning i lillahuset.

Det har varit en jätte rolig helg med underbara människor, god mat och mys! :D Jag har verkligen haft det jätte kul! Jag är så glad! :D

1 kommentar:

  1. går det i släkten? för jag vet en viss madde som också är duktig :) Va underbart att träffa er igen jag gillar er så mycket <3

    SvaraRadera