måndag 16 mars 2009

Sjuksköterskeprogrammet

Ja nu har jag äntligen sökt skolor :D Känner mig riktigt nöjd! Sökte Sjuksköterskeprogrammet lite överallt. Bla i Göteborg som nummer ett, Vill VERKLIGEN komma in där! Det hoppas jag mest på! :D Så har jag även sökt i Gävle, Karlstad, Örebro, Halmstad mm.. hehe, aa, vill bara här ifrån en stund o prova på o bo på andra ställen :) Jag vill, jag vill te Gbg!!! :D Så HOPPAS!!
Håller tummarna för Görlie med som också sökt utbildningar :D

Idag har jag inte gjort ett skit, förutom städing, laga mat o tvättat. hehe, jag känner mig som en hemmafru :P hehe. å så har jag ju sökt skolor förstås ;) Älsklingen var jätte trött när han kom hem från jobbet, han hade vält med maskin idag. Fy va läskigt :S men det gick bra. Men när han kom hem så åt vi mat, han hackkörv (som han älskar) o jag natchos (räster) hehe. tycker inte om hackkörv ja så värst.. Men sen la vi oss o sömmna :O hehe, vadå tröttö... Så jag träffa aldrig Pappa o Peter idag :( vi söv te en fem sen åkte vi o handla lite, Älsklingen o jag blev så sugna på magnumglass så vi köpte oss en varsin sån också. Guu va länge sen det var o guu så gött det var :) Så åkte vi förbi strandvägen på vägen hem :) o nu är vi här.
Ska surfa lite på nätet nu o kolla göteborgs universitet och kolla lägenheter i Gbg, Jag är bra sugen nu! :D hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar