måndag 11 maj 2009

Det känns som en tung sten har lossnat..

Ja, det var EN sten. Imöra är det den ANDRA stenen som ska lossna :) Guu Jag var så himla nervös imorse, trodde jag skulle dö! Vakna tre inatt av att älsklingen gick upp o skulle på toa, har varit vaken sedan dess. Jag kunde verkligen inte somna om, låg bara o tänkte.. Så åkte Älskling te jobbet o jag låg kvar där i sängen o försökte sova, men det gick inte så jag gick upp istället.
Kolla lite på datorn, tränade på teorin, försökte käka frukost med det var bara äckligt, jag mådde jätte illa :S
Så blev klockan 8:00, då gick jag bort till bussen, åkte lite senare o hoppades på att tåget i k-hamn skulle hålla sin tid o det gjorde den faktiskt :) så jag fick åka en mycket bättre väg imorse o det är så mycket skönare o åka tåg tycker ja. Så när jag kom te karlstad så gick jag bort till vägverket. Där skulle jag fotografera mig o skriva namnteckning så fick jag se precis hur körkortet skulle bli :) hehe, kul! :D Sen var det bara o vänta, o vänta.. fyy va hemskt det var. Jag var så nervös så jag skaka. fy :S Tillslut var det dags. Di hade id-koll vid dörren så fick vi gå in o sätta oss vi en varsin dator. Det var också jätte hemskt, man fick sitta o ha en person precis framför sig :O känndes som han framför mig satt o glysa helatiden, det störde faktiskt.. Trodde man skulle få sitta i egna bås jag. hehe :P
Man fick själv bestämma när man ville köra igång.. O jag bara skaka o skaka,, aldrig varit så nervös i hela mitt liv, fyy.. :S
Det var inte så lätt men jag kämpade mig igenom frågorna. Rätta o tryckte på visa resultat....
:GODKÄNT
Det stod Godkänt!! :D:D Jag fick precis godkänt. helt otroligt, men fan va glad jag blev!! :D:D hihih... Så nu har jag HALVA körkortet iaf. hehe :P :D
Glad är jag, jag oroade mig så för teorin, gött att det är över nu iaf :D hihi :D:D

Älsklingen var så gullig o kom o hämtade mig i k-hamn förut, :)<3 Han var ändå inte så långt ifrån o jobbar o skulle ändå sluta då :) Vadå tur jag har :D Vi var jätte hungriga o ville fira lite så vi åkte te mcdonalds o käka :) hihi. När vi kom hem somna vi en stund, vi var så jätte jätte trötta. Tog mig en lång skön durch nyss. Guu så gött. Nu känner jag mig nöjd :) hehe.
Älsklingen o jag ska ut o ta oss en promenad nu...

Imöra ska jag förhoppningsvis fixa den andra o sista biten också ;D
Önska mig lycka till!! ;)

4 kommentarer:

  1. Graaaatttttiiiiisssss! :D
    Va skönt för dig! :)
    Jag har satt alarm på mobilen så jag kommer ihåg att skicka till dig imorrn och önska dig lycka till! ;)

    Lycka till!! :)

    SvaraRadera
  2. ÅÅH jag är så jävla glad för din skull Görlie:D Du kommer klara de fint imorgon!!<3<3

    SvaraRadera
  3. Jag visste att du skulle klara det :D gud vad glad jag är för din skull gumman :D i morgon kommer gå galant också :D jag kommer tänka på dig :D glöm inte att ringa mig efter ;)

    SvaraRadera
  4. Klart du klarar det tjejen!!! Jag ska sätta mig ikväll och räkna ihop hur många chaffistillfällen jag har att "kräva" dig på!!! Lycka till nu världens bästa svägerska!!! Love you!! kramiz

    SvaraRadera