måndag 4 maj 2009

Sommaren räddad.

Yes då har man fått schema då!! :D Jag kommer jobba första perioden 75% Dagtid och andra perioden 65% nätter. Det lät väldigt sofft, det blir ugefär 10 nätter per måndag och motsvarar ungefär 75% dagtid + att jag kommer jobba mycket extra ute också! Jag blev nöjd :D hihi.

Mitt körkortspluggande går riktigt bra. När jag gör sluttestet på datorn får jag godkännt iaf. Jag får 8 fel från fullt (62 av 70) Det måste ju vara okej :)

Görlie ringde förut, va chockad jag blev. Hon är kvar i värmland och ska stanna hela veckan :D Kul! Så hon kommer hit sen en sväng så ska vi fika nått gött tänkte ja ;D hihi :D

Ska fortsätta o plugga körkort nu! :D

1 kommentar:

  1. Åh va kul gumman :D jag fick 85 % båda perioder men det beror nog på att jag är uska, Körkortet kommer du klara galant :D

    SvaraRadera