torsdag 27 augusti 2009

4 år och 6 månader<3

Det var jätte roligt igår! Vi hittade en massa fina grejer Mimmie o Jag!
Vi började inne istan, jag köpte mig tre linnen, o ett linne/klänning, en tröja o en stickad tröja, ett par jeans, en t-shirt och ett par skit snygga skor! :D
Fan va nöjd jag är! Nu är jag redo för hösten iaf :D
Sen åkte vi ut till Ikea också. Men där köpte jag bara en grej till Nicole :) Men Mimmie fick med lite mer. Jättefina grejer :)
Det blev verkligen en lyckad dag. Jag hade jätte roligt! :D
Tack gumman för en underbardag<3 Måste göras om! :D

Ikväll blir det te o ha myskväll hemma hos Mimmie o så ska jag sova kvar där också :)

O imorgon efter att jag slutat jobbet ska jag o Erik till Karlstad (igen). Vi ska gå på Bio, men vet inte vilken film det blir. Det ska vi kolla på när han kommer hem här! :D Mysigt det ska bli, det var ju så längesen Älsklingen o jag va på bio.
Roligt!!!<3<3

1 kommentar:

  1. Hej Madde. Tänkte bara tipsa dig om att det finns ett jobb ute på ams.se som personlig assistent på hammarö.
    Letade åt mig och såg detta så jag kom att tänka på att du sa när vi jobbade natt att du ville flytta till karsltad.
    //Rebecca

    SvaraRadera