tisdag 25 augusti 2009

Hallongrottor

Vaknade halv åtta imorse av att jag fick ett glatt sms av Älsklingen min! :D Söt! hihi.
Kunde inte sommna om så jag gick upp då och käka frukost. Provade en ny vanilj yoghurt från valio; Persika o maracuja. Super god! :)
Efter frukosten fick jag för mig att jag skulle baka, så jag satte igång med det! Hallongrottor fick det bli! :) mumms.
Brände mig på tummen gjorde jag också.. Klart dä :P jaja..
Det ska bakas mer idag :) Har inte så mycket annat för mig. Skulle ha varit o simma med Mimmie idag med det blir tyvärr inte så och jag tänker inte åka o simma själv. Så det får bli en bakdag istället!

Åh just ja! Provade hårdisken igen men den var helt paj som innan. Men då så hittade jag istället en massa skivor med en massa gammla bilder på. Gissa om jag blev glad då :D Allt är inte borta iaf :D Jag var duktig en gång som brände över några bilder, HELT OTROLIGT!! :D
Så ska ta tag i o sortera o skicka i väg på framkallning här snart!! :D JAA! :D

Å va jag länktar tills imöra! Då ska jag o Mimmie till Kalrstad o shoppa en massa!! Guu så kul! :D
Länktar!! hihi :D:D

Nä nu ska jag te konsum o köpa kakao, om man kan få det för 23 kr ?! För så ser det ut på mitt konto just nu. haha.
Jo, men det tror jag. Hoppas det!

1 kommentar: