onsdag 11 februari 2009

Ge mig sommar!

Älsklingen åkte precis till jobbet. Tråkigt, Urch va tråkigt..
Det låter som om han ska vara borta flera dagar men som tur är så ses vi ikväll :)

Åkte te Storförs igår så laga vi mat och så klippte jag min minsta lillebror. Han hade jätte långt hår. Jag har inte fått klippa honom tidigare. Men igår kom han faktiskt själv o sa; -kan inte du klippa mig. Så då gjorde jag dä. Så när Älsklingen sluta kom han förbi o hämta mig.

Ikväll är det fotbollsträning. Jippi! :) Så jag åker tåg ner, sen ikväll vet jag inte hur jag ska komma hem. Det går en buss så jag är hemma vid kl.23. Men det blir ju så sent. ska ju jobba imöra också; 07.00-16.00 så vill gärna hem tidigare. Men får se hur det blir. Åka o träna SKA jag iaf :)

Urch, när vi satt o åt frukost imorse titta jag ut o såg att det snöa igen, Jag är så trött på det nu. Vill inte ha mer snö jag vill ha sommar!! Visst det är fint, fint o titta på innefrån men det är ju så fruktansvärt kallt :S Fy! Och så är det ju faktiskt mycket finare med sommar och man kan göra mer, mer ute grejer. Åå va jag saknar sommar. Det är inget speciellt mä snö..

1 kommentar:

  1. Hihi gullig kommentar du hade skrivit Görlie:) Fin blogg har du mä:D<3 Va bra att du får jobba så möe:D Hihi:D O va duktig du är som tränar fotbölL!:D dä har vi ju alltid vela gjort:D vart är de du gymmar när du gör de?:O I filipstad? eller de läskiga gymmet i storförs?:S :D

    SvaraRadera