tisdag 17 februari 2009

Händer mycket i Mars :)

Äntligen är dagen snart slut... Jag har haft det så tråkigt, bara funnits typ :P
Jag har vart till lite nytta idag iaf, jag har diskat, tvättat o lagamat. haha.
Imorse började det mysigt. Älsklingen o jag tog oss en promenad på byn, aa, ca 45min. Det var mys pys. Så gick vi hem o åt frukost tillsammans. Men sen var han tvungen o åka te jobbet. Han kommer väl hem här snart :)
Och så beställde jag två st körlektioner imorse också, Fick två tider i mars :)
Det händer så mycket nu i Mars. Jätte mycket o se ifram imot:
  • Tatuering
  • Fotografering / Hälsa på Görlie<3>
  • Kryssning
  • Utvekling av körkortet (ska ha beställt prov då)
  • Klippa mig
  • Shopping med Lillasyster<3
  • Högskoleprov

Urch dyr månad ser jag, men bara en massa kul :D Får se om jag verkligen ska åka å fotografera mig :/ Det hinns ju senare annars :) Vill ju så gärna att Erik ska med också men han kan inte eftersom han jobbar och fotograferingstiderna är på veckorna tidigt på morgonen så vi måste ju sova kvar nånstans i så fall. å så får jag inte med mig Spike heller :( Nä, bara krongligt dyrt... Får se. Kanske inte äns behöver ha med mig djur..? Hon skulle ju ringa mig imöra så vi får väl se vad jag svarar när hon frågar om jag vill eller inte.. hehe .. ?! Jag har lite fråger också. Kanske till och med får strunta i och klippa mig nästa månad för att spara in lite på pengar :S aja, får se hur det blir med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar