tisdag 17 februari 2009

Modell för en dag..?

Imorse ringde det någon från Göteborg o frågade om jag ville bli stylad o fotograferad, Helt gratis! Om man inte vill köpa fottona då förstås, för di skulle man få betala i så fall. Men ändå, klart jag vill! I så fall ska jag, min lilla Spike och så Erik dit. KuL! Modell för den dag :D Hon skulle ringa mig imöra igen så vi kunde bestämma en tid. Vet ju inte när och om vi kan riktigt eftersom det inte bara är te o åka dit, det är ju en bit och så hade hon bara tider på morgon. Så jag vet inte ska prata med Erik å se när han tycker passar bäst för det är vi som får bestämma tid. :) Guu så kul! Det var Lina J som hade "tipsat" eller va man ska säga :) O hennes bilder blev ju jätte fina :) Jag vill. Hoppas vi kan! :D

1 kommentar:

  1. åhh va roligt :D då får du tipsa om mig för jag behöver också nya bilder ;) haha

    SvaraRadera