tisdag 24 mars 2009

Vart tog våren vägen ? :/

Nu är snön här igen, mycket också... blää.. :S Men soligt o fint är det idag iaf :)

Idag fick vi sova Älsklingen och jag. Älsklingen har eftermiddag den här veckan, det tycker han är mycket skönt. Förra vecka fick han ju gå upp mitt i natten för att hinna till jobbet till kl 05:00 då han börjar :S fy stackarn. Så idag var han glad :) Pappa och Peter kom och hämtade mig vid halv 11 så åkte vi in till filipstad. Peter skulle till skolan och jag skulle ha körlektion kl 11:00 :) Det gick jätte bra. Skulle parkera och fickparkera :)
Jag behöver en bil som det inte är automat på, nån som har?! För nu ska jag verkligen komma i gång o öva på allvar. Har ju prov o uppkörning snart! :D Eller snart o snart.. men det kommer gå fort..
Ska jobba sen 16:00-21:00 :) Bra dä, behöver att pengar! :) Länktar till lönen nu. Är i stort behov av pengar just nu!!

Å Grattis till Görlie som fått jobb på Pågen!! :D Guu så kul Görlie!! Lycka till nu!! :D

1 kommentar:

  1. Hihi va gulli du är Görlie<3<3 Grattis själv te körtkortet (som jag vet att du kommer få) Dumma vinter:( Här är det fint med full storm:(

    SvaraRadera